بازی ترسناک اکشن ایرانی Roohe Bidar روح بیدار
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازی ترسناک اکشن ایرانی Roohe Bidar روح بیدار
نوشته شده در دو شنبه 18 دی 1391
بازدید : 282
نویسنده : مهدی سروپاشایی

 

بازی کامپیوتری بسیار زیبای روح بیدار که از سایت یک موبایل منتشر شده است,یک بازی کم حجم و زیبا ایرانی می باشد که بسیار سرگرم کننده و جالب می باشد.
این بازی دارای مراحل متفاوتی می باشد که یک کار کاملا ایرانی می باشد و در هر مرحله شما باید فکری بودن اعصابی راحت را نیز داشته باشید.
 
بازی روح بیدار

خلاصه داستان بازی: سالها قبل دریکی از شهرهای کشورمون زوجی درکنار یکدیگرهمراه با دو فرزند خود با آرامش زندگی میکردند. دختر و پسر تقریبا همسن بودند و دوران نوجوانی رو سپری میکردند .برخلاف پسر خانواده، دختر اعتقاد عجیبی به خرافات و ارواح داشـت و روزی نبود که کتـابی در این مــورد مطالعه نکنه. به همین خاطر همیشه از جانب خانواده مورد تمسخر و نصیحت قرار میگرفت. یک روز دختر برای گرفتن تعدادی کتاب جدید به کـتابخــونه نزدیک خونـشون رفت و طبق عادت همیشگی به طرف قفسه کتابهای تخیلی و خرافاتی کشیده شد و دنبال کـتابی گشت که تا به حال اون رو مطالعه نکرده باشه اما همه کتابها تکراری بودند و او همه اونها رو قبلا خونده بود، کـم کـم حوصـله دختر سـر رفت و ازگشتن به دنبال کتاب جدید ناامید شد نزدیک ظهر بود و دخـتر بـاید بـه خونه برمیگشت ، به همین خاطر تلاش کرد تمام کتابهایی که برداشته بود رو در جای قبلی در قفسه ها قرار بده در همــیـن حین به طور اتفاقی در بالاترین قفسه کتابها چشمش به کتاب سبز رنگ و قدیمی خورد که روی اون نوشته شده بود....

 


ویراشگر.com دانلود - Download Link
yekmobile.com   حجم : 2,78 مگابایت
پسورد :  www.yekmobile.com 




:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , بازی کامپیوتری , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: